Όροι και Προϋποθέσεις

ΟΡΙΣΜΟΙ

Η Εταιρία – Εμείς: η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «Νικόλαος Μιαούλης», στην αποκλειστική κυριότητα της οποίας ανήκει ο Ιστότοπος και το σύνολο του περιεχομένου του. O Χρήστης – Εσείς: κάθε άτομο που εγγράφεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ιστοτόπου και αποκτά λογαριασμό προς χρήση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Ιστότοπος: ο Ιστότοπος https://asmathoume.gr, ο οποίος, όπως και το σύνολο του περιεχομένου του, ανήκει κατά πλήρη και αποκλειστική κυριότητα στην εταιρία με την επωνυμία «Νικόλαος Μιαούλης».

ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται για την αγορά των υπηρεσιών που προσφέρει η Εταιρία μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του Ιστοτόπου κατόπιν εγγραφής του Χρήστη και απόκτησης λογαριασμού.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η Εταιρία παρέχει, με τη χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας του Ιστοτόπου, υπηρεσίες εκπαίδευσης και ειδικότερα εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω συγχρονισμένης τηλεκπαίδευσης σε μαθητές και ενήλικες (live streaming, ιδιαίτερων μαθημάτων), παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και περιλήψεων της εκάστοτε διδακτέας ύλης, καθώς και σχετικών παραδειγμάτων, επίλυση ασκήσεων, παρουσίαση ερωταπαντήσεων αναφορικά με τα συνήθη ερωτήματα των μαθητών, εξ αποστάσεως μαθήματα επαγγελματικής κατάρτισης μέσω συγχρονισμένης τηλεκπαίδευσης σε επαγγελματίες (live streaming ιδιαίτερων μαθημάτων) και ζωντανή αναμετάδοση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και συνεδρίων. Λεπτομέρειες σχετικά με τις επιμέρους παρεχόμενες υπηρεσίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Χρήστης μπορεί να είναι και να γίνει ο κάθε ενδιαφερόμενος επισκέπτης του Ιστοτόπου, πραγματοποιώντας εγγραφή και δημιουργώντας προσωπικό λογαριασμό. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής, στο πλαίσιο της ασφαλείας των συναλλαγών, απαιτείται η αναγραφή της διεύθυνσης email, και ονόματος χρήστη.

Στην περίπτωση δημιουργίας λογαριασμού από ανήλικο Χρήστη είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού και από τον έχοντα τη γονική μέριμνά του ή την κηδεμονία του προκειμένου να παρασχεθούν οι ζητούμενες υπηρεσίες. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Στην ενότητα ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, παρέχεται  μια πιο λεπτομερής περιγραφή για την επεξεργασία των ως άνω πληροφοριών και το σκοπό αυτής και τις δυνατότητες για πρόσβαση σε αυτές, έλεγχο, αλλαγή, περιορισμό και διαγραφή τους.

ΑΓΟΡΑ. ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ

Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας Η αγορά των υπηρεσιών πραγματοποιείται μέσω της συμπλήρωσης της ειδικής Φόρμας Αγοράς που υπάρχει στον Ιστότοπο. Στην αγορά των υπηρεσιών μπορεί να προβεί κάθε ενήλικος Χρήστης ( εφεξής «Πελάτης»), ο οποίος ενδιαφέρεται είτε ο ίδιος είτε ως έχων τη γονική μέριμνα ή την κηδεμονία ανήλικου/ων να αποκτήσει τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του Ιστοτόπου. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας (checkout ταμείο), ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των παρόντων όρων που αφορούν την παροχή των υπηρεσιών που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις». Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση αναφορικά με:

α) τα κύρια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών, στον βαθμό που ενδείκνυται σε σχέση με το μέσο και τις υπηρεσίες. Τα κύρια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών περιγράφονται λεπτομερώς στην ιστοσελίδα περιγραφής κάθε προς πώληση υπηρεσίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των υπηρεσιών. Η Εταιρία παρέχει στην ιστοσελίδα κάθε υπηρεσίας – εκπαιδευτικού υλικού/προγράμματος περιγραφή και σχετικά δείγματα, προκειμένου ο Πελάτης να ελέγξει αν είναι της αρεσκείας του. Η Εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω,

β) την ταυτότητα της Εταιρίας,

γ) τη γεωγραφική διεύθυνση όπου η Εταιρία είναι εγκατεστημένη, τον αριθμό τηλεφώνου της, τον αριθμό τηλεομοιοτυπίας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της,

δ) τη συνολική τιμή των υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλου τέλους, όπως και όλες τις πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου και κάθε άλλη δαπάνη,

ε) το κόστος χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων,

στ) τις διευθετήσεις πληρωμής, εκτέλεσης, της προθεσμίας εντός της οποίας η Εταιρία αναλαμβάνει να παράσχει τις υπηρεσίες,

ζ) την πολιτική που εφαρμόζει η Εταιρία για την αντιμετώπιση των παραπόνων,

η) όπου υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος, σύμφωνα με το άρθρο 3ζ παράγραφος 1 του ν. 2251/1994,

θ) τη δέσμευση του Πελάτη να καταβάλει το εύλογο κόστος στον προμηθευτή σύμφωνα με το άρθρο 3ι παράγραφος 3 του ν. 2251/1994, σε περίπτωση που έχει ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της δυνατότητας του άρθρου 3δ παράγραφος 8 του ν. 2251/1994, ήτοι έχει αιτηθεί την έναρξη παροχής των υπηρεσιών ενόσω διαρκεί η περίοδος υπαναχώρησης,

ι) όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα του υπαναχώρησης,

ια) την ύπαρξη της ευθύνης της Εταιρίας για πραγματικά ελαττώματα, έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων και υπαίτια αδυναμία παροχής,

ιβ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, την ύπαρξη και τους όρους εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης του Πελάτη μετά τη σύναψη της σύμβασης,

ιγ) τη διάρκεια της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή αυτόματης παράτασης, τους όρους για τη λήξη της σύμβασης,

ιε) όπου τυγχάνει εφαρμογής, την ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης,

ιστ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, την ύπαρξη και τους όρους κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη όποτε το ζητήσει η Εταιρία,

ιζ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, τις δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας,

ιη) όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η Εταιρία έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση,

ιθ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, τη δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Εταιρία, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

ιι)ο πελάτης χάνει το δικαίωμα αποζημίωσης για οποιαδήποτε ενεργή συνδρομή έχει πραγματοποιήσει, όταν επιλέξει «Διαγραφή Λογαριασμού» ή «Διαγραφή προφίλ μαθητή» πριν την λήξη της συνδρομής.

Η αποστολή της παραγγελίας προς την Εταιρία αποτελεί πρόταση για σύναψη σύβασης παροχής των παραγγελλόμενων υπηρεσιών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής. Επιβεβαίωση Παραλαβής Ηλεκτρονικής Παραγγελίας – Κατάρτιση Σύμβασης

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Εταιρία, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από την Εταιρία, όπως περιγράφεται κατωτέρω. H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρία από τη στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Πελάτη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Πελάτης. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας.

Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την Εταιρία (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα των απαραίτητων μέσων και υποδομής για την εκτέλεση της παραγγελίας ώστε να βεβαιωθεί η δυνατότητα πραγματοποίησης της σύμβασης και η συνακόλουθη κατά τα προβλεπόμενα παροχή των υπηρεσιών. Ειδικότερα, η Εταιρία και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα των ως άνω και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των υπηρεσιών, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και θα παρέχονται πληροφορίες για τα επόμενα βήματα προκειμένου ο Πελάτης να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες που αγόρασε.

Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η σύμβαση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης – Εταιρία) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη/θέμα «Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί».

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς, όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Εταιρία εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης.

Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας του, είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2100109354) είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Περιορισμοί Ευθύνης

Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Εταιρία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει σύμβαση, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση εσφαλμένης παροχής μη παραγγελθεισών υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη χρήση τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της Εταιρίας δε δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για σύναψη σύμβασης παροχής των υπηρεσιών αυτών. Σε περίπτωση που ζητηθεί εκ μέρους της Εταιρίας η παύση της χρήσης των εν λόγω υπηρεσιών και ο Πελάτης παραλείπει σχετικά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η παράλειψή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των υπηρεσιών, η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και η σύμβαση έχει συναφθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει την αξία τους.

ΠΛΗΡΩΜΗ

O Πελάτης προεξοφλεί το τίμημα της αγοράς των υπηρεσιών είτε με τραπεζικό έμβασμα προς τους λογαριασμούς της Εταιρίας (IBAN GR3901108790000087900167138:) είτε με τη χρήση αντικαταβολής μέσω της σχετικής πλατφόρμας πληρωμών του Ιστοτόπου.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.

Ο Πελάτης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου -4- παρ. 10 του Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει, έχει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παράδοση, προσμετρούμενη από την επόμενη ημέρα αγοράς του προϊόντος/υπηρεσίας, με έγγραφη γνωστοποίηση του αιτήματός του στην Εταιρεία ([email protected]). Στη συνέχεια, η Εταιρεία θα επιστρέψει στον Πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος/υπηρεσίας κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης με τον Πελάτη. Μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, ο δικαιούχος του προϊόντος/υπηρεσίας δεν δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και η Εταιρεία δεν έχει πλέον καμία σχετική υποχρέωση έναντι αυτού.

Όταν υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Για τις ειδικές προσφορές ισχύουν ξεχωριστοί όροι και προϋποθέσεις:

Μετά το πέρας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία λήξης της προσφοράς η Εταιρεία δεν θα προχωράει στην οποιαδήποτε ακύρωση ή πίστωση για μελλοντικές αγορές σε οποιαδήποτε προσφορά.

ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρίας λόγω υπερημερίας ή αδυναμίας παροχής εφαρμόζονται οι σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα (335 επ.) Ανωτέρα βία: Η Εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρίας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, κυβερνοεπιθέσεις, πολύωρες διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές.

Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δύο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποια πλημμέλεια στην παροχή των υπηρεσιών ή έχει κάποιο σχετικό παράπονο, έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με την Εταιρία οποιαδήποτε εργάσιμη ημέρα καθ’ όσο διαρκεί η σύμβαση στο 2100109354 ή στο email [email protected]. Η Εταιρία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση των ελλείψεων ή των πλημμελειών.

 ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Η διάρκεια της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ταυτίζεται με το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα παροχής της εκάστοτε υπηρεσίας, όπως αυτό παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα περιγραφής κάθε υπηρεσίας/εκπαιδευτικού προγράμματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με την κατάρτιση συμβάσεων από απόσταση. Ομοίως, ο Ιστότοπος έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την Εταιρία στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία διέπει τη χρήση του και την ερμηνεία των συναφών όρων.

Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στον ιστότοπο από άλλη χώρα, φέρει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής. Για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς προκύψει, η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρίας και του Πελάτη, θα καταβάλλεται προσπάθεια φιλικού διακανονισμού μέσω διαπραγματεύσεων. Σε περίπτωση μη ευδοκίμησης, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Πελάτη Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 [email protected].

Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η Εταιρία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο.

Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας ή courier, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του άρθρου 3β του Ν. 2251/1994.

Ο Πελάτης με την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις» δηλώνει ότι είναι ενήλικος και έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.

Ο Πελάτης έλαβε γνώση ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την εκ μέρους του απόκτηση των ψηφιακού περιεχομένου υπηρεσιών από την Εταιρία και παρέχει τη συγκατάθεσή του, επιλέγοντας την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις».

Ο Πελάτης αιτείται την έναρξη κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης της παροχή των υπηρεσιών επιλέγοντας την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις».

Υπόδειγμα Αίτησης Υπαναχώρησης

(συμπληρώστε σύμφωνα με τις οδηγίες του Τμήματος Α’ του Παραρτήματος της ΚΥΑ ΥΑ Ζ1-891/2013 (ΦΕΚ Β 2144/30.8.2013) και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση) – Προς [ο προμηθευτής οφείλει να αναγράψει εδώ το όνομα του, τη γεωγραφική του διεύθυνση και, εάν υπάρχει, τον αριθμό της τηλεομοιοτυπίας του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου]

 Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβαση μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*)/παροχής της ακόλουθης υπηρεσίας (*)

– Που παραγγέλθηκε(-αν) στις (*)/που παρελήφθη(-σαν) στις (*)

– Όνομα Πελάτη(-ών)

– Διεύθυνση Πελάτη(-ών)

– Υπογραφή Πελάτη(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί)

– Ημερομηνία